Clarks

Drogi Kliencie

poniżej kilka wskazówek jak korzystać z naszego sklepu

1. Jeżeli już wiesz co chcesz zamówić dodaj interesujące Cię produkty do koszyka

2. Po sprawdzeniu zawartości koszyka możesz przejść do finalizacji zakupów poprzez naciśnięcie ikonki KUPUJĘ

3. Zostaniesz przeniesiony do pierwszego kroku składania zamówienia w którym decydujesz czy:

a) jest to jednorazowy zakup - nie trzeba zakładać konta w naszym sklepie

b) będziesz częsciej dokonywał zakupów w naszym sklepie i brał udział w naszym programie rabatowym dla stałych klientów. W tym celu jeżeli wcześniej tego nie zrobiłeś należy się zalogować w naszym systemie lub jeżeli pierwszy raz robisz u nas zakupy należy założyć nowe konto

4. Po wybraniu formy zakupu:

a) klient niezalogowany musi wypełnić formularz zawierający dane zamawiającego oraz wybrać sposób przesyłki i formę płatności

b) klient zalogowany wybiera jedynie formę płatności oraz sposób przesyłki

5. W następnym kroku:

a) jeżeli wybrałeś płatność przelewem lub za pobraniem należy dokładnie sprawdzić i zatwierdzić podane dane zaakceptować regulamin naszego sklepu wypełnić pole kod podanym ciągiem znaków a następnie zatwierdzić wybierając KUPUJĘ˜. W tym momencie złożyłeś zamówienie w naszym sklepie. Na podany przez Ciebie adres mailowy wysłana jest szczegółowa informacja o zamówionym towarze sposobie płatności oraz wysyłki. W niedługim czasie otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z nr rachunku na jaki należy przesłać wpłatę za zamówione produkty. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie realizujemy wysyłkę o czym informujemy mailem(dotyczy płatności przelewem)

b) jeżeli wybrałeś płatność elektroniczną PayU należy dokładnie sprawdzić i zatwierdzić podane dane zaakceptować regulamin naszego sklepu wybrać formę płatności elektronicznej np. karta kredytowa Visa MultiTransfer itp wypełnić pole kod podanym ciągiem znaków a następnie zatwierdzić wybierając KUPUJę. W tym momencie złożyłeś zamówienie w naszym sklepie i zostaniesz przeniesiony do systemu platnosci.pl w którym dokonasz płatności za zakupy. Jednocześnie na podany adres mailowy wysyłamy szczegółową informację o Twoim zamówieniu. W niedługim czasie otrzymasz również potwierdzenie zamówienie a po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie informację o realizacji wysyłki zamówionego towaru. 

Czas realizacji zamówienia:

Każdy towar ma określony termin realizacji zamówienia:

a) 24h - towar wysyłamy następnego dnia roboczego

b) inny niż 24h - są to produkty na zamówienie. Zamówienie na nie składamy po zaksięgowaniu wpłaty lub potwierdzeniu zamówienia za pobraniem. Oferta na te produkty jest aktualizowana kilka razy w tygodniu w oparciu o stany magazynowe dostarczane przez producentów.

W przypadku zakupu towarów z różnym terminem realizacji zamówienie zrealizujemy w terminie określonym wg towaru z najdłuższym terminem realizacji w koszyku.

Aktualny status zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie.

W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Jeśli zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane w zadeklarowanym terminie wysyłamy powiadomienie o opóźnieniu.

Dokładamy wszelkich starań żeby oferta w sklepie była jak najbardziej aktualna. Stany magazynowe oferowanych produktów aktualizowane są na bieżąco. Jednak mogą wystąpić sytuacje takie jak pomyłka magazynowa czy uszkodzenie towaru. Jeśli nie mamy możliwości szybkiego uzupełnienia stanu magazynowego takie zamówienie może zostać anulowane.

 




Butik salon obuwniczy Copyright 2008 - All rights reserved. realizacja: Ventus Sp. z o.o.